Zapraszamy do udziału w Ogólnopolskim Konkursie i Programie Jakości „LIDER ZAUFANIA MIESZKAŃCÓW” - pierwszym polskim konkursie jakości, w którym przyznajemy Licencję Jakości na podstawie badania uczestników metodą "tajemniczego klienta"!
Do Konkursu mogą się zgłaszać w szczególności Gminy, Powiaty, Samorządy Województw, urzędy administracji publicznej, spółki komunalne, spółdzielnie i wspólnoty mieszkaniowe oraz inne organizacje, instytucje i firmy, świadczące usługi na rzecz Mieszkańców / Obywateli.
Ideą Konkursu jest wyróżnianie i certyfikowanie Licencją Jakości „Lider Zaufania Mieszkańców” tych samorządów, instytucji, spółdzielni / wspólnot mieszkaniowych i innych organizacji, które cechują się wysoką jakością obsługi Mieszkańca, profesjonalnym podejściem do Klienta korzystającego z usług publicznych oraz nowoczesnością w budowaniu relacji ze swoimi interesariuszami.
Ocena konkursowa odbywa się metodą "TAJEMNICZEGO KLIENTA". Podstawowym celem Konkursu (Programu) jest promowanie nowoczesnego modelu obsługi Mieszkańca / Obywatela w instytucjach i organizacjach świadczących usługi, w tym zwłaszcza usługi publiczne, a także wyłanianie i nagradzanie Liderów w budowaniu Zaufania wobec Klientów - mieszkańców, obywateli, odbiorców usług społecznych / publicznych.
Nasz projekt jest
pierwszym w Polsce Konkursem Jakości dla samorządów, instytucji publicznych, spółek komunalnych, spółdzielni itp, w którym oceniamy uczestników metodą
TAJEMNICZEGO KLIENTA. Członkowie naszego Jury badają uczestników konkursu anonimowo (
incognito) – np. odwiedzając instytucję, telefonując do urzędu, pisząc e-maila jako Mieszkaniec / Klient czy kontaktując się poprzez social media itp.
Jurorzy oceniają kulturę obsługi, a także m.in. dostępność dla Mieszkańców niezbędnych informacji o ofercie instytucji (organizacji) czy treść i jakość strony internetowej uczestnika Konkursu.
W gronie jurorów naszego Konkursu, którzy decydują o przyznaniu Wyróżnień, znaleźli się m.in. naukowcy, praktycy zarządzania oraz "zwykli" klienci usług publicznych, pracujący znaną i uznaną metodą badań marketingowych, tj. metodą "tajemniczego klienta".
Jurorzy konkursowi, po wykonaniu swojej pracy, przyznają uczestnikom konkursu punkty rankingowe. Instytucje, które pozytywnie przejdą ocenę „tajemniczego klienta” i uzyskają wysoki pułap punktów rankingowych, otrzymują od nas Licencję Jakości „Lider Zaufania Mieszkańców”, która jest wręczana podczas
Uroczystej Gali Finałowej Konkursu. Najlepsi z najlepszych otrzymają dodatkowo
Statuetki i Wyróżnienia Nadzwyczajne, przyznane przez Ekspertów Konkursu.
Aby wziąć udział w konkursie należy:
1) pobrać i wypełnić zgłoszenie konkursowe -
dostępne TUTAJ;
2) przesłać zeskanowane i podpisane zgłoszenie na adres:
aplikacja@lider-mieszkancow.pl w terminie
do 27 września 2024 r. (do godz. 24.00)
3) cierpliwie poczekać na przeprowadzenie przez nas oceny "tajemniczego klienta". Nasz juror sprawdzi uczestnika konkursu (np. wcielając się w rolę Mieszkańca zainteresowanego załatwieniem określonej sprawy / uzyskaniem informacji, przeglądając stronę www czy social media), a następnie przyzna uczestnikowi konkursu Punkty Rankingowe,
4) w przypadku uzyskania pozytywnego wyniku Konkursu - przybyć na Galę, odebrać Licencję Jakości i chwalić się tytułem LIDERA ZAUFANIA MIESZKAŃCÓW.
Jeśli mają Państwo pytania, zachęcamy do kontaktu: tel. +48 601-623-243, aplikacja@lider-mieszkancow.pl.